Garantie

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie van je product. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Bij een defect aan je product, kun je natuurlijk bij ons terecht voor een reparatie. Wij zorgen ervoor dat je product kosteloos gerepareerd zal worden als het defect onder de garantievoorwaarden valt. De garantievoorwaarden kun je nalezen in het meegeleverde garantieboekje bij je product of op de website van de fabrikant. Wij regelen het graag voor je en je kunt bij ons altijd terecht voor vragen en opmerkingen over het reparatietraject. Je hebt altijd 3 maanden garantie op de reparatie.

Bij levering van je product ontvang je een pakbon waarmee je aanspraak kan maken op de garantie.

Worden producten buiten de garantievoorwaarden ook gerepareerd?

Heb je jouw product langer dan 2 jaar geleden gekocht en valt het buiten de wettelijke garantie, of is je product defect gegaan als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Ook dan zorgen wij dat het voor je wordt opgelost. Daar kunnen dan wel kosten aan verbonden zijn maar dit zullen we dan wel eerst met je overleggen. We rekenen wel altijd € 14,95 onderzoekskosten aan je door als je het defecte product bij ons inlevert in de winkel of opstuurt. Krijg je thuis bezoek van de reparateur, dan kunnen de onderzoekskosten hoger uitvallen.

Garantie verlengen

U kunt uw garantie ook verlengen. Dit kunt u doen tijdens afrekenproces verlening. Hier verschijnt de mogelijkheid om uw garantie te verlengen met 12, 24 of 36 maanden. Deze garantie gaat in op het moment dat de fabrieksgarantie is verstreken.