FAQ - Veel gestelde vragen
Wat zijn de bezorgkosten?
Alle producten besteld bij TelevisieHuis.nl worden vanaf €20,- gratis bezorgd in Nederland.
Meer over Bezorgen
Wat zijn de levertijden?
Kleine producten (Soundbars, Chromecast, HDMI-kabels, accessoires, etc.)
Voor 16.00 besteld, morgen in huis.
U ontvangt automatisch een Track & Trace code per mail wanneer uw product is verstuurd.
Grotere producten (Televisies & Home Cinema Sets)
U kunt tijdens het afrekenen een bezorgdatum selecteren, over het algemeen kunnen wij 2 of 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling leveren.
U kunt ook zelf het volgende nummer bellen 020-6584435, om een afspraak in te plannen met onze logistieke dienst.
Vanwege onze groei kunnen wij momenteel op zijn snelst 2 werkdagen na de dag van bestelling bezorgen.
Wilt u dat wij uw oude apparaat meenemen?
Geen probleem!
Vermeld dit dan zeker bij de “bestelnotities” bij het plaatsen van uw bestelling!
Ik wil een product terugsturen, hoe doe ik dat?
Bent u toch niet tevreden met uw aankoop? Binnen 30 dagen na aankoop kunt u de overeenkomst ontbinden. Neem dan contact met ons op via contact@TelevisieHuis.nl. Schrijf in deze mail in ieder geval uw bestelnummer en de reden voor retour.
Meer over Retouren
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
U heeft altijd recht op de wettelijke garantie van uw product, deze is bij ons standaard 2 jaar. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie.
Meer over Garantie
Hoe werkt het gespreid betalen?
Wij hebben 2 gespreid betalen mogelijkheden:
- in 3 of minder termijnen zonder rente of BKR-registratie
- in 12 of meer termijnen met rente en BKR-registratie
Mag ik kosteloos eerder aflossen?
Eerder of sneller aflossen is altijd mogelijk.
Hiermee verlaagt u het maandbedrag en het rente bedrag (als u 12 of meer termijnen heeft) maar niet de looptijd. Als u extra wilt aflossen neem dan contact met ons op via contact@TelevisieHuis.nl. Schrijf in deze mail uw bestelnummer en het gewenste bedrag dat u wilt aflossen. Vervolgens sturen wij een IDEAL link waarmee de extra aflossing kan worden voldaan.
Ik wacht op een terugbetaling wanneer kan ik dit verwachten?
We betalen het bedrag dat u heeft betaald, na ontvangst van het product of track & trace code, binnen 5 werkdagen aan u terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Gemiddeld 3 werkdagen
Nabestelling, wat betekent dat?
Sommige producten die wij verkopen zijn zo populair dat wanneer deze niet meer op voorraad zijn dat ze niet gereserveerd kunnen worden door middel van een inschrijving. Deze producten dienen op nabestelling te worden gekocht. Wanneer u een product op nabestelling heeft gekocht, dan maken wij een afspraak met u, gelijk nadat het bij ons geleverd is.
Contactgegevens
Vragen over betalen in 3 termijnen | Vragen over betalen in 12 of meer termijnen | Vragen over de bezorging | Overige vragen |
Telefoon: 088-3993333 |
Telefoon: 030-7606540 |
Telefoon: 020-6584435 |
WhatsappChat +316 22 58 66 31 |
contact@televisiehuis.nl | contact@televisiehuis.nl | contact@televisiehuis.nl | contact@televisiehuis.nl |